from USA

Halluuu!
Idag har jag varit glad, och har fått träffa min älskade vän Evelina, som nu kommit hem från Spanien...brun & fin! :) Har fått reda på 3 stycken slutbetyg idag, o de känns skönt banne mig! Engelska nationella proven gick som väntat; Mindre bra..Men slutbetyget blev Godkänt. Jag är nöjd, engelskan har jag inte lagt ner speciellt mycket tid på. Däremot så har jag gjort det i Svenska B-kursen samt samhällskunskapen, där båda slutbetygen blev MVG (Malte,Valter & Göran) Just nu har jag sammanlagt 10 MVG i slutförda kurser tror jag,o sen några VG:n o några enstaka G,så jag e nöjd! :)

Men betygen sätts inte förren på måndag, så jag har ytterligare prov att ta itu med den här veckan. Så vad underhåller mig idag? Pluggning såklart! Men de är bara att KÄMPA, så löser sig allt, o lite till ;)

Jag har dessutom fått överlevnadstecken från min älskling i USA. Just nu är dom på Kennedy Space Center, o när dom åkte i bussen hade dom sett krokodiler ;) Och i eftermiddag var de shopping som gällde, innan jag hann svara skrev han: "och ja får se om jag hittar nåt till dig:P " Haha, fine..då slapp jag nämna saken ;) Jaja... Tack till den människa som uppfann sms-funktionen på mobilen! Det jag saknar är hans röst bara...Men att bara tänka tanken att de återstår en vecka till han kommer hem så känns de lugnare! Jaja..men bilder gör mig också glad! Här är en bild från i...hm, nån dag förra veckan..Vi barnsla oss lite innan vi gick till skolan ;)



Nu ska jag börja o plugga. Pluggtiden idag är beräknad till 3 timmar.
 Because I'm so fucking good.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0