Första doppet 2008

Igår så var det så pass varmt så jag stekte i solen hela dagen. Jag blev badsugen,o tog med mig Andreas till Sjölanda! Där tog jag mitt första dopp i det blå i år! Andreas satt bara på land o skaka på huvudet,mumlande: "Kom inte upp o säg att det var varmt i vattnet,för de var de inte".  Jag kan ju inte direkt påstå att de var 25 grader varmt i vattnet, men jag tyckte de funkade helt ok ändå! Sen får jag bara vänja mig med att Andreas är en badkruka ;)

Strax ska vi ut o springa,vi ska bara smälta ner maten vi åt nyss...
Lägger ut en skön bild från 14 juni förra året..samma kväll satt jag o andreas o pussades i richards stuga..därför betyder dessa (en av dom bilderna jag publicerar nu),så himla mycket! ♥

På bild ser ni jag (i rosa förstås),Richard i mitten,o Andreas siiiist ;)


2 veckor till älsklingens USA-resa.. =(
Jag vill inte =/

Aja..Ha en bra söndagskväll!
Adjö

Kommentarer
Postat av: bloggare på icedaniel.se

Det ser gott ut !

2009-04-20 @ 23:56:40
URL: http://www.icedaniel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0