Försäljning!

Godmorgon! Är ni lika lediga som jag idag eller? Höhö! Nää..men min "lediga dag" är ganska fullbokad ändå. Strax ska jag skynda mig bort till Linda,för att greja studentvagnen med klassen! Efter de ska ja till skolan o lämna in min sista inlämning i Sv B! Senare ska jag åka till Etage,o få några ärenden uträttade där! Så pulsen går i ett kan man säga...

Här hade ja bara tänkt o visa en tröja jag ska köpa av Max. (Just nu pågår de klädförsäljning i hans blogg,kika in den HÄR!..De e jättebra priser!) Visst,de är en killtröja,men jag minns den dagen Max berätta att han köpt den,o jag ville ha den redan då. Perfekt tröja till kyliga sommarkvällar o jättebra till hösten. Great! =)

(..ja,den är alltså såld till mig!)
517345-60

Nu ska jag kila..uppdaterar mer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0