Här är allt jag lovat er! :D

Tjaaaa!
Nu ska ni inte känna er missnöjda,för jag har nämligen gått in från solen för ER skull..Men ok,ja har vissa andra saker att ta itu med,eftersom mamma fortfarande är sjukskriven o grejer. Idag måste jag åka o handla (tack pappsi för min vattenmelon & jordgubbar jag ska köpa sen),sen ut med hunden..att han inte tröttnar på gamla samma runda,för de gör jag snart!! Och sen måste jag fortsätta med min uppsats i Svenska B,litteraturhistoria - de stora språkgrupperna. Mycket trevligt att sitta med en solig torsdagskväll! Hm..

Ikväll ska nog jag & älsklingen ut o springa på spåret,detta ser jag fram emot,för idag känner jag mig extra taggad! Skönt med fredag imorn dessutom. Blir för de första en chill skoldag,eftersom halva dagen går åt till UTMANINGEN,mellan Nisse & Måg. Hoppas de inte spårar ut som förra året,skulle va tråkigt. Men vi får se vilken skola som kammar hem vinsten detta året..2 nya grenar har ju tillkommit..Mycket intressant! Men vi säger..Heja heja Nisse.. och... FUL KAMEL,MÅGELEV! Tyvärr kan man inte uppskatta att träffa sina gamla klasskamrater sedan högstadiet denna dag! =P

Jaja..men nu har jag lovat bilder sedan Småland,o ja tänker nu va så underbar att bjuda på dessa...Here they are!


Vi pimplar skumpa...i mjukisbyxer :OHär har en däckat gott! :)


Sååå..de va några av bilderna. Orkar inte beskriva alla,men i kort drag så var vi en dag i Alvesta,o träffade Sandra,Anna,Madde o sist men inte minst Martin (i hans nya lägenhet!) Har inte så många bilder från Alvesta,för Andreas tog bara kort på Sandras föräldrar,vad vi nu ska ha dom korten till =P Haha:)

Men senare slänger jag upp en bild på dagens outfit,o sedan bilder på när Andreas skulle lära sig att knyta slips,min goooing!

Nu kallar plikten...Mot Ica!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0