Älsklingens födelsedag

Nuuu får jag äntligen avslöja det jag väntat på att berätta i typ 2 veckor! Jag & älsklingen ska gå på Bruce Springsteen den 5/7,i Göteborg! <3 Jag köpte nämligen 2 biljetter till Andreas och mig i födelsedagspresent! Historian bakom detta är väldigt kort,men spännande! De va ju så att jag tjatade till mig att pappa skulle ringa på en annons på blocket om biljetterna, som såldes på Orust. Pappa tvekade först,eftersom de är en lång bit att åka,men jag blev totalt hysterisk o övertalade pappa. De visade sig att han som sålde biljetterna jobbade i Stenungssund, o då bestämde vi oss för att kunna åka dit o köpa dom! Samma dag vi bestämt oss för att åka o köpa dom så åkte Andreas på möte o direkt efter åkte jag,pappa o tyson till stenungssund. Vi hade lagt upp planen att om Andreas kom hem före oss så skulle jag o pappa "va ute med hunden". Och den vita lögnen kom till användning. När Andreas kom hem till oss igen,o vi va borta tyckte andreas de va jättekonstigt att jag bara sådär följt med pappa ut med hunden!

Haha,när vi närmade oss Stenungssund visste vi inte riktigt vilken väg vi skulle åka,så vi va tvungna att fråga folk. Men nu var de ju så att det var inte tätbefolkat precis, utan den första person vi stötte på var en "tävlingscyklare" som va ute o träningskörde lite..Detta kunde inte bli mer än pinsamt. Pappa körde ikapp cyklisten, bromsade ner farten intill cyklisten och körde nu jämsides. Eftersom jag satt på höger sida hamna jag närmast cyklisten, o pappa drog ner rutan. Nu såg jag bara frågande ut, o hade ögonkontakt med cyklisten. Ett tag trodde han väl att jag o pappa var ute efter han,o skulle preja ner han. Stackaren..men sen började pappa prata o då fick vi lite hjälp med hur vi skulle köra;)

De är bara en liten del av historian om hur de gick till när vi köpte dehär Bruce-biljetterna! =) Glad blev min kära pojkvän iaf,o de var väl tur det..annars hade de verkligen varit slöseri med både tid, energi och pengar!

Jag hade tänkt blogga lite mer senare idag, när vi kommit hem till mig.
Idag har jag jätteont i magen,så ska vila så mkt det igår.
Nu ska jag gå o krama Andreas. ♥

Vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0