4 hours & lagom långt inlägg!

4 timmar svenska B-plugg!
Det jag nu gjort under dessa timmar är att ha FÖRBERETT min muntliga redovisning inför morgondagen som jag döpt till "Språkgrupper i världen". 4 timmar med bara förberedning inför redovisning..försök då räkna ut hur många timmar själva arbetet har tagit att göra! Detta är sista inlämningsuppgiften, det som kvarstår är "bara"...(om jag nu kan kalla det så) ett prov, där 5 stycken uppsatser med tillhörande instuderingsfrågor ingår. Detta prov har jag om en vecka!

Ge mig bara mitt MVG på min uppsats o min muntliga redovisning nu så är jag både stolt & nöjd! Provet får man bara göra det bästa utav,o därefter le! Studenten är verkligen nära nu..så jag ger allt! För jag vill komma in på utbildningen jag sökt i första hand!!!

Men nu är jag samtidigt trött på att ego-skriva om mitt plugg osådär!
...De är nämligen så att jag vill gå på bio! Mysfaktorn på topp med kall cola & popcorn, en film jag vill se just nu är den nya med Cameron Diaz..hon är så fin, o spelar sjukt bra. ..Kan ju låtsas vara moviestar-expert nu istället..

Neee..nu e jag trött. Eller aa..jag är fortfarande trött..har bara inte hunnit tänka "jag är trött" under mina 4 underhållande timmar. De ska bli skönt att krypa till sängs ikväll, dock är jag ensam inatt..första gången på typ 4 veckor. Man kan väl skylla på att jag o andreas sover var för sig för att träna inför USA-resan..De är alltså vad jag skyller på..Vad älsklingen min skyller på får ni fråga han ;) De jag skulle kunna tänka mig att han svarar är: "Amanda vill inte sova hos mig..hon är dum".....Säger han som får allt o lite till av mig ;)

Hallåååå..jag skriver om Andreas i varje inlägg ju...kanske skulle ha en Andreas-fri vecka här i bloggen?
Vad sägs?

Jaja..nu ska jag ringa de lilla trollet..
Vi höres!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Haha, jag ska göra mitt bästa, bara han är snabb, för det är många butiker på kort tid :)

2008-05-19 @ 20:40:04
URL: http://mumsrumpa.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Vill se den med Cameron. Om du menar "What happens in Vegas..."? Den verkar jätte bra! :D

2008-05-19 @ 22:49:30
URL: http://looviiisaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0