3 veckor

Om 3 veckor,exakt denna tidpunkt har jag och mina övriga klasskamrater precis, sprungit ut
från Nisseskolan för sista gången. Det kommer vara glädje, tårar, champagne, studenthattar i luften,
och sååå många KÄNSLOR! Helt sjukt. Mina tre gymnasieår..så många människor jag mött & intryck! Allt har gått så fort. Nu får skolväskan & kalendern fullspäckad med prov/inlämningar vänta,o kalendern fylls på till nytt i höst, med tentor, föreläsningar o.s.v på högskolan!

Men den jag defenitivt vill sätta på den saknande tronen är LASSE,vår klassföreståndare..The best ever! Att ha haft honom varje fredag har satt stapeln på fredagspartyt, bättre än så kan man inte beskriva det! Den lilla lurifaxen! =)
Förresten så övade vi även in studentsången idag..Den var lite svår i melodin, men på tre  veckor bör jag ha den in'shookad i huvudet!

Allt som allt är jag jävligt nöjd med alla mina 3 år. Jag har alltid haft ribban uppe, oavsett om jag tyckt de varit skitmycket att plugga.Trots att jag sket i Matte B-kursen så känner jag inget dåligt samvete. Det var mitt val, och just nu känns det valet jävligt skönt! Jag har varit positiv för det mesta, och jag glömmer aldrig att jag fick MVG på det första provet, och jag kände mig så stolt! Jag tror att mina höga krav på mig själv varit till stor nytta ganska många gånger, ibland ÄR det bra att ha det. Jag är inte missnöjd med något!

Det var allt jag hade att säga för tillfället..Jag återkommer, o det vet ni ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0