Ytliga Schlager-Charlotte

Citerar Charlotte P(erelli..??) från lördagens sändning från TV4 Eftersnack;
- "Jag var så nervös så jag ville bara hem och ta på mig mjukisbyxorna,och sitta i soffan med mina barn"

Detta säger hon rakt in i tv-kameran när hon precis gått vidare till Globen! SO MUCH BULLSHIT. In my ass att hon skulle hem till kidsen. Om nu hon hade velat det,så hade hon kunnat dumpa melodifestivalen från början OCH efterfesten därefter. Hon ville inte ta på sig mjukisbyxorna. Charlotte har varit en kändis sedan flera år tillbaka,hon har showat i Melodifestivalen förr,till och med i final! Hon har stått på flera scener,inför flera publiker,STÖRRE publiker än i lördags,o hon gnaggar om att hon ska hem till barnen bara för att hon e nervös? Jag blir sur,på sådan ytlighet. En så pass känd människa ska inte behöva uttala sig på det sättet.

Näää,varken Charlotte,Carola eller Linda ska till den stora finalen,utan det ska Sanna Nielsen..Men sen älskar jag Nordman också =D Charlotte kan sitta hemma,på med mjukisarna bara. Carola kan ju stå framför spegeln o träna mer falska leenden,och Linda Bengtzing kan jag inte säga något ont om,hon är som en sol,ingen ytlighet där inte. Bara en HELT VANLIG NATURLIG TJEJ!

Nu har pappa stekt pannkaaaakor. Mumsi,kisses!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0