UTMANING: Syltburken

Haha,måååste ge mina läsare med partners en utmaning,den är följande:
Ta fram en ny oöppnad syltburk. Det som gäller nu är att en av er ska få upp syltburken först. En regel är att killen ska börja med sitt försök. Antingen lyckas han,eller inte. Om han inte lyckas efter ett tag,kommer han tröttna o ger burken till dig. Om du då efter ett tag lyckats öppna; Grattis,du har vunnit min utmaning!

Syftet med denna utmaning är att denna händelse hände mig & Andreas för en stund sedan. Vi hade gjort våfflor (Andreas va ej tillräckligt kry för att gå utanför dörren ikväll), och syltburken stod på bordet oöppnad. Andreas tar syltburken och ska öppna,men får inte upp fanskapet,alltså syltlocket :P Han ger upp ganska lätt, o räcker över den till mig,och på 3 sekunder är locket öppnat. Är det ofta sånt här händer? Jag kanske ska våga mig på en armbrytningsturnering med min pojkvän ändå trots allt? ;)

Var snälla o hör av er om ERA resultat,så kan jag sammanställa detta sedan ;)
VI MOT POJKARNA,TJEJER ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0