Tummen upp,om inte hela händerna, för Gamle Port!

Yihaa.Gårdagen var grym! Så jäkla kul!!
Var: Restaurang Bamboo,därefter Gamle Port,Göteborg
Hur: 5 nyfikna & laddade tjejer
När: Då Göteborg inte var stilla

En lyckad tjejkväll i Göteborg definitivt! Att göra entré vid Gamle Port var oslagbart. Att inte känna igen en enda fejja,att bara kunna rocka loss,utan en massa rykten härdanefter. Vi fem, och massa andra,utan några namn! Jättebra DJ,som sabbade vissa låtar,men de går att förlåta,han var ju Göteborgare! Garderobsvakten glömmer oss inte,och vi glömmer inte denna kväll! Dock tog hemresan lite längre tid än förväntat. På väg hem hade en allvarlig olycka inträffat vid Lilla Edet,vi stod stilla i drygt 40 minuter,och såg hela "arbetet" sjukvårdarna gjorde, en ambulanshelikopter stod precis jämte oss,kändes som de var på film,men de var istället en obehaglig verklighet! 03.45 anlände jag här i Sjuntorp. Med frusna fötter,och pigg som få kröp jag ner till min älskling i sängen! :) Kan inte säga mer om kvällen,it was amazing!!

Idag ska jag plugga,åker hem senare idag också! :) Hörs då.
See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0