Så firar Tyson sin födelsedag =)

Japp mitt herrskap,idag fyller familjens monster 5 år! Vår lilleman i svart kostym :) Många undrar säkert nu hur vi firade honom,för en födelsedag är en högtid. Men tyvärr,just idag glömde vi bort hans födelsedag,de var nämligen min vän Sofia som sms:a o påminde oss med ett sms-grattis till Tyson. Bara en halvtimma efter han fått reda på att han fyllde år,så lämnade mamma & pappa huset för att handla,o jag satt här uppe på övervåningen. Tyst men säkert tassade han in till köket,spanade in det färska nyköpta hönekake-halvorna som låg i plastförpackningen på köksbänken. Det lilla monstret snylta åt sig mitt & Andreas frukostbröd,fräck som han är lämnar han bara plasten kvar på golvet.
Men i den här familjen förlåter vi alltid födelsedagsbarnet,så senare sjöng jag & mamma "Happy Birthday" för honom,han såg lagom road ut,tittade på oss som vi var dumma i huvudet,men jag tror ändå han uppskattade det ;)

Här är vårt läckra födelsedagsmonster med den oskyldiga blicken;)
Dock några år yngre här:)

image537

Nu blir det Greeeey's :)
Ciaao!

Kommentarer
Postat av: snyggenygge

Hej igen, läser inte så ofta men idag så!!
gör ingenting som inte jag skulle ha gjort på en sån tillställning? o ha de så gött. Hälsningar (fl)Anders=)

2008-03-26 @ 21:45:54
Postat av: Hanis

åh vilken fin hund! :)
Bra bild!

2008-04-02 @ 22:53:36
URL: http://hanisbananis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0