Pyjamas-tankar

Tjenare tjenare! Excuse me for bad uppdation but Andreas bed is very good. Mmmm,vi latade oss igenom gårdagen,med godis & täcket! Men nu är det somsagt påsklov för min del, så kommer nog ha en hel del "rastlös" tid i veckan,eftersom alla jobbar,även Andreas. Men jag har allt lite saker som ska göras, har vissa mål att uppnå innan den här veckan är slut:
¤ Bli färdig med mitt projektarbete
¤ Söka utbildningar till högskolan
¤...Och slutligen får vi inte missa mitt & tjejernas sexparty på torsdaaag,så en säljare från More than Love kommer & hälsar på. Kvällen kommer avslutas på Lipz,med andra ord; En heet kväll. Dock är detta inget mål jag ska uppnå, utan det är ju en bestämd grej sedan innan ;)

Förresten, innan påsk så berättade jag ju om en påskpresent jag ordnat till min älskling. Bakgrunden till denna present var att jag & Andreas länge pratat om att börja träna gym ihop, men han har haft så dåliga argument,emot detta...Så på jävelskap så gick ja o köpte ett par 1 kg-hantlar till honom,mohaha ;) Och när han fick dom sa jag; "Ja..jag tänkte att du skulle börja någonstans" ;) Detta var bara iofs en kul grej,inget illa menat mot honom :)

Sist men inte minst...älsklingen vill inte ställa upp på bild med sina nya hantlar ;)

Jaja..nu går dagen vidare,more update, laaaaaaaater.
björnbärssylt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0