Påskharen är trött

Tjo haj. Som ni märkt har bloggen haft lite påskledigt det senaste,detta beror på att jag har utnämnts till årets påskhare,o ska fjanta runt till alla barn o ge dom godis. Dock blir de väl inget över till mej,men lönen ligger ju på höööga berget lixom! Men men,idag på skärtorsdagen är jag ledig..har vart ett jävla spring på senaste. Igår så hann jag faktiskt med att joina Max! Vi käkade lunch på 43 kvadrat här i stan,o får säga att de va ett riktigt mysigt ställe,med god mat! :) Under lunchen kom vi överens med att vi ska reklamera varandra såhär på internet,så senare idag ska Max få ett alldeles eget inlägg där jag tipsar om hans bilddagbok ;) Så missa inte detta hörrni ;)

Jaja,lite om påskhelgen nu då! Blir himla mycket påskmat för påskharen (alltså mig själv),först påsklunch här hemma på lördag med min familj,o på kvällen blir de påskfirning hemma hos andreas granne,där det bästa draget är med andra ord! Och sedan på söndag ska vi käka påskbord hemma hos andreas gammelmormor! =) Sen är veckan bara fylld med ledighet,o jag laddar klorna för nästa påsk igen!

Har förresten köpt världens kuligaste påskpresent till älsklingen,haha..jag vet riktigt inte hur Andreas kommer reagera,men ska bli kul att se! ;) Avslöjar mer om detta framöver!

Men ni får ha en riktig bra påskhelg,o tänk på att alla påskägg ni fått,är det JAG som levererat..Mmm...Så släng för fabjan inte någonting!

GLAD PÅSK PÅ ER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0