Överrasknings-tisdag!

Iiiiivrrriig! Om lite mindre än en timma så börjar Gossip Girl. Pippsen med slipsen har köpt ostkaka till mig & Andreas,som vi ska ha till kvällsmat :) Just nu är han på möte,men han lär väl komma innan 9-tiden iaf! Sen har jag även en överraskning till honom..Överraskningen är SAFT! Mm,precis..Saft. Älsklingen är som en barnunge,o är galen i saft. För någon vecka sedan när han va sugen på de,o vi inte hade de hemma,fick JAG skiten för de,så ikväll så ska han få dricka sig full på saft ;) Haha,iaf mätt, då blir de mer ostkaka till mej ;) Hihi! Och nåde honom om jag inte får en klining på ryggen ikväll för denna överraskning ;)

Haha,hörs mer imorgon,för något bloggning mer idag lär de intee bli! :)

image529

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0