Nytt projekt,för nöjes skull

Goddag mitt herrskap!
Nu är klockan lite över 17.00 och ett par timmar återstår att plåga sig igenom den här dagen. Jag är fantasifull och har bestämt mig för att åka hem till min kamrat Sofia,för att spana in hennes nyrenoverade rum. Sedan är det ju kylskåpet hemma hos henne,proppfyllt med mat,kanske hittar något till mig där? Mycket möjligt,men egentligen är jag bara sugen på en smörgås med pastej & gurka! Men nu till dagens rubrik,jag ska föööörsöka mig på ett nytt projekt,eller chansa snarare sagt. Vad det är säger jag inte,om detta nu inte skulle gå till väga. =P Har väl min vanliga otur med Devil Betty på min sida,men i detta läge spelar de faktiskt ingen större roll. Kul o läsa om något ni inte förstår.

En sak ni iaf mycket väl kan förstå är att i fredags fick jag leveransen mitt studentpaket som innehöll; Studentmössan,champagneglas,visselpipa & penna. Hur kul som helst! Kan kanske plåta dom grejerna sedan,så vi känner lite STUDENT-KÄNSLA,för den kan behövas både här & där. En annan kul grej är att mitt tyg till min balklänning nu har kommit,dock har jag inte sett det i helhet,men är bombsäker på att de är fint som satan!

Seeeeeeeeen,sitter jag i ett träningsdilemma! Nu går snart mitt kort ut på Friskis,och är det värt att köpa ett nytt kort? Om jag ska träna,vill jag verkligen vara igång,men det ÄR svårt nu med allt skolarbete & studentförberedelser! Andreas kan ta med mig till Volvo-gymmet,där vi båda tränar gratis,så det kan vara ett alternativ sålänge.Sen,när jag får mer tid kan jag sätta igång med jympan igen. Det är svårt,det lättaste är att äta =P

Men nu ska jag dra i växelspaken och köra iväg till Sandhem! Mot kylskåpet!!
/mandiz.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0