More than happy!

Vet ni? Jag & Sofia har varit jävligt effektiva! Vi körde nämligen stenhårt på gymmet idag,så dom flesta muskler kommer väl antagligen värka imorgon,men inte länge till,eftersom jag på eftermiddagen ska ut på en powerwalk-runda,och jag behöver verkligen energin,så som min helg ser ut! På kvällen åker jag till Andreas jobb,o simmar där,o avslutar med solning! Nu är jag & min kropp på G igen. Vet ni vad mer som gör mig glad? MY BABY IS HERE! Jippie,trodde jag skulle få sova själv här hemma inatt,men vad gör min älskling..KOMMER HIT :) Troligen saknade han mig ;P Haha..näe,men ikväll ska jag bara ta hand om honom,har gjort kvällsmat åt honom som han just nu mölar i sig,nu tittar han på ett tv-program han sååå gärna ville titta på,och vad jag tror är att vi snart ska krypa ner under täcket,o bara kramas! Sen har han förresten klippt sig,haha,min älskling..Det blev fint,men de växer väl som småning om..Haha ;) En sötnos klär sig i alla frisyrer,såklart!

Men men..Min torsdag kan inte sluta så mycket bättre. :)

Hörs mer imorn,då är det freeeeeeedag,yihaa :D
xo-xo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0