Mitt i träsket

Morning folket!
Trots att jag varit vaken drygt 2 timmar,så är mina ögonlock fortfarande nerdragna,som rullgardiner. Har ju studiedag idag, och det är sådana dagar man egentligen ska utnyttja till att plugga,och det ska jag, när rullgardinerna åkt upp. Sätta mer press på mig själv skulle vara något. Mina 3 uppgifter idag;

¤ Renskriva rapport i Naturkunskap (inget komplicerat,bara för enkelt)
¤ Avsluta ett av mina kapitel i Projektarbetet (Jag bävar för det,projektarbetet har inte vart min bästa kompis precis,men snart är det klart!)
¤ Förbereda någon typ av redovisning som vi ska ha imorgon, de är någon typ av redovisning av en annans arbete,och därefter ge feed-back o.s.v.. Detta är heller inget komplicerat.

Känner mig bara sååå trög idag,blir så rastlös! Om man bara får färdigt skiten så känner jag mig duktig sedan,så vad väntar jag på? .....Andreas såklart! Han kommer vid 2-tiden ;)

Ska traska vidare!
See u sûûûûn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0