Maja: Utrota Familjen Grävling

Hallu people. Idag är det blogging från The Sjuntorp,här sitter jag & Maja (Andreas vovve) och skriver. Eller aa,Maja bara tittar på,o säger vad jag ska skriva ;) Det är så att hon vill ta upp ett speciellt ämne idag,nämligen grävlingar! Det är ganska förståeligt,eftersom hon just nu går runt med en tratt runt huvudet,tack vare familjen Grävling i Sjuntorpsskogen! Förra helgen när Maja var ute på promenad så kände hon sig nyfiken på att nosa vid ett skjul. Detta slutade med att hon fastnade under en bil vid skjulet o när hon började skälla o göra ljud ifrån sig störde hon familjen Grävling's mitt i  påskfrukosten,så hon blev helt enkelt attackerad :( Helt sönderbiten blev hon! Så dom fick snabbt åka in till veterinären där hon fick stanna under natten. Nu när såren håller på att läka kliar de ju som attan på henne,o tänk att inte få kunna klia sig :( O sen att gå runt med en tratt känns ju bara irriterande. Det var detta Maja ville att jag skulle skriva,o att grävlingar är dumma...o fula. Blä!

Har tyvärr ingen bild på Maja på den här datorn,o Andreas ville inte ställa upp med sitt USB-minne o föra över,så honom kan vi nu kalla SNÅL OCH OVÄN! Han ska ni aldrig ha förtroende för ;)

Men men,mot badrummet & tandborsten.
cram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0