Leverans & ansökan

Min underbara klänning från Asos har anlänt idag, otroligt vacker! Dessutom satt den som gjutet för min kropp,känns ännu bättre! Nu är det bara att vänta fram till Maj då bröllopet äger rum! Spännande! :)

Jag skickade precis iväg mina ansökningar till högskolan, för att läsa där till hösten. Det är nästan äckligt,högskolan är något man hört talas redan från barndomen,och nu står jag snart där o stampar med CSN-bidrag,haha. Ska jobba så mycket som möjligt,så jag slipper ta lån. Jag är nämligen kass på att lämna tillbaka ;) Nedå,men högskolan blir kul! =P

Näe,back to work! Unnade mig nämligen en bloggpaus,mitt i svenskauppsatsen som är snuskigt svår!!!!
Ha de,ciao!

Kommentarer
Postat av: Pontus

Tjo Amanda. Kul att se att du tar klivet in i vuxenheten. :) Vad har du sökt för nått om man får fråga?
Kram Pontus

2008-03-27 @ 19:06:44
Postat av: madeleine

lägg ut bild på klänningen dååååååå:D

2008-03-27 @ 22:08:27
URL: http://maaads.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0