Ingen roande lördag

Jaha gott folk,vad sägs om lite städning såhär på lördagseftermiddagen? Mitt rum ser rent ut sagt för jävligt ut. Älsklingen gör som i vanlig ordning (skyller ABSOLUT bara inte på honom!!); blandar smutstvätt med rent,leverar med mej nya kalsingar som blir liggandes,och högra delen av soffan består av min veckas klädhög! Bokhyllorna har gått upp i vikt,med 2 kg damm,likaså tv:n & stereo! Sängkläder ska bytas,så man känner den nystädade helheten! =) Såå..vart ska jag börja? Dammsugningen sparar jag till sist,den är roligast! ;) Men när jag väl är klar med detta kan jag bara inte sätta mig och njuta av helgen,nej nej, dreeeeam on! Då väntar svenska (litteraturhistoria) & historiaboken. Har nämligen lovat min historialärare att göra läxan till måndag. Precis,LOVAT..De låter konstigt,men de kan bero på att inte en enda jävel gör historialäxan annars,kanske 2-3 personer. Någon måste ta över den tronen,och det ska bli jag!

Men men,nu till städhinken! Ska dränka alla dammtussar,saaakta men säkert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0