Gör mig en tjänst!!

Just nu är jag för tråkig för att skriva om min helg.
För lat för att skriva vad jag gör. (Vem är lixom intresserad?) Upp med handen,någon! Snälla!
Men något jag verkligen vill få ut ur min gom är: RÖSTA PÅ NORDMAN IMORGON,han SKA vidare till Globen!
Själv tänker jag på dagen lägga in numret i telefonboken i mobilen,och ringa  gärnet (pappa får skicka ett sms o säga till när ja kan börja ringa) från Göteborg!

Det var allt jag ville,förutom att säga; Ikväll ska vi äta räkor.
Och glöm inte att Andreas jobbar ikväll,så för guds skull,UNNA ER ETT BAD I SJUNTORP IKVÄLL! ;P


Kommentarer
Postat av: Sofia

HÅller handen högt:D I know what you should do honey! Shaaake:D

2008-03-07 @ 16:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0