Flygplan miljövänliga?

Hej på nu är jag här igen (ANDREAS) och ska höja min älsklings statistk.=)
Ja  idag har det ju varit en familje middag med familjen Ragnarsson där alla Amandas syskon har varit här med sina partners. Det va väldigt trevligt och god mat :D.
Ja nu till rubriken.... jag skriver nu på mitt projektabete som ska vara inne 11 april och jag är bara halvvägs.... PANIK
Jaja men nu vet ni ju va det handlar om och jag kan berätta för er att Flygplan är en av de bränslesnålaste transportmedlen i världen. Glöm inte heller att flygplanens bränsleförbrukning har minskat med 70% sedan 1960. Bra obbatsäger jag :D
Hmmm. ja kan ju också säga att det är första dagen idag som det har varit fint väder i THN sedan i höstas :D så jävla härligt


men men (och kvinnor och barn=) har nog inget mer att berätta men kommentera gärna mitt inlägg ; )

Hej Hopp Gummisnopp

PS: Komentera gärna mitt projektarbete men jag kommer att bräcka er ändå(Flygplan är miljövänliga)DS
image515
Jag och älsklingen i SÄLEN-08

Kommentarer
Postat av: madeleine

Lilla andreas. mitt projektarbete ska vara inlämnat på fredag och jag är bara halvvägs, så du har gooood tid på dig:D

2008-03-02 @ 21:51:54
URL: http://maaads.blogg.se
Postat av: Sofia

Andreas andreas! Här sitter jag nu sjuk i dag och har tråkigt! Hoppas du och amanda har de bättre i skolan. Antar att de blir en och annan skolpuss i dag eftersom du finns i skolan denna vecka.:D

2008-03-03 @ 11:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0