Fis!

Hej på er! Känner ni också känslan av söndagssyndromet den här eftermiddagen? Jag föreslog älskling att ta en ledig dag imorgon (måndag) ,men han är noga med att allt går rätt till på Volvo,där han jobbar så han ville hålla ställningarna där :P Jag får vänta tills på tisdag,då vi ska umgås igen..med baaarn dessutom,dock inte våra egna,för dom har inte ploppat ur än..utan Andreas kusiner :P Men först o främst ska vi njuta av denna söndagskväll,med film & pusskalas.

Annars har helgen varit bra! Har inte kunnat blogga så mycket, eftersom jag haft full rulle med min samhällsbok,o hela eftermiddagen/kvällen igår gick bara ut på att äta,allt från barnkalas-mat,cheese-cake,kinamat,godis/chips & morötter. Dubbelhakan sitter ju där den inte ska,om jag säger så! =P Vad vill ni mer läsa om helgen? Rådfrågade precis älsklingen här,o han sa att han kunde skriva ett blogginlägg senare ikväll! Så nu får ni vänta på det ;P Men jag är söndags-snäll idag,så lägger upp lite söta bilder på mig & Andreas,för det är väl OSS ni vill se här i min blogg? ;) Haha..För att se snygga kändisar kan ni ju googla vidare ;P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0