En obestämd torsdag

Wow! Redan fredag imorgon,hur underbart kan detta bli? Hm,egentligen är denna helgen både bra och dålig. De dåliga är att jag måste plugga,typ..A lot! För ni förstår..våra lärare sätter prov på måndagar! Mmmmm,måndagar,vilken smaskens dag att ha prov på,ja...Jag hoppas ni förstår min ironi! Men det finaste med den här helgen är att det är min och Andreas 9-månadersdag på lördag,de ska bli myys med middag,Melodifestival-final & en överraskning :D Men de blir inte förren kvällen,för älsklingen ska nämligen till Örebro,på något möte. Så alla Örebroare; Ni vågar inte kidnappa min Andreas där uppe nu ;)

Men nu e jag skithungrig! Får se vart jag tar vägen idag,ska plugga lite åtminstone. Sen har jag & Sofia pratat om att åka o träna,men vi får se hur de blir med den saken. Och om ja sover hemma eller hos Andreas inatt lär vi också märka. Spännande liv va? Ja,jag menar de..Nästan samma spänning som i Top Model,men inte så patetiskt =P

Hihi,puss på er alla glada & ledsna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0