Det söta påskägget,påskharen förtjänade

Tack MAMMA & PAPPA,för den här supersöta klänningen! Min dröm..Så vacker! :)
Kommer med leverans om några dagar! Längtar så! :)
image534

Annars märks det att det är lååångfredag idag. Kan de gå segare? Min älskling är inte så kry idag,han har ont i halsen,så jag gör allt för att han ska känna sig ombrydd,men den här lilla mannen kräver mycket minsann! Som gräddet på brödet (eller i moset,som man egentligen säger) så har jag även börjat medicinera honom med "Röd Solhatt",världens bästa medicin för förkylning! =) Men men..vi har bara kollat film,och ikväll är vi bortbjudna,trevligt! :)

Sedan har ju jag & Max gjort en deal ihop,så här rekommenderar jag DENNA; http://maxhallerod.bilddagboken.se/p/main.html  länk att klicka på! Här får du kika in senaste uppdateringarna om vilt party,sjukt snygga kläder & schyssta bilar. Kli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0