Då & Nu

Satt precis och kolla igenom bilder på datorn,o bilderna är sorterade efter varje månad. Klickade in mig på mappen "Mars 2007",och såg en..Amanda..MED LUGG! Crazy! Med tanke på att jag bara klippte luggen för drygt 2 (eller 3?) veckor sedan,så har jag väl något lugg-syndrom såhär i Mars månad ;) Årets "luggen-från-mars" detta år har ni nog sett tillräckligt av,så därför lägger ja bara upp en bild,som ni får jämföra 2007-luggen med:P
Ni ser ju att det är helt 2 olika typer av luggar. Men den jag hade för ett års sedan,så var de så störande med en virval,som gjorde ett hål mitt i luggen,den ser ni på den första bilden.

(Klicka för större format)

DÅ:
- Solbränd (solade en hel del)
- Vältränad (dåvarande träningsnarkoman,som egentligen var på Friskis fööör mycket!)
- Singel



NU:
- Långt ifrån solen (+ ny foundation,haha!)
- Har förhållande,med min godisbit!
- Tränar ej lika ofta längre.
image525

Sååååååååå,nu har min tid fördrivits lite,genom att analysera luggarna då & nu.
Nu ska jag skriva en rapport till Naturkunskapen,soo fun! Man brukar ju spara de bästa till sist på dagen =P

(P)LUGG-IT ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0