Catwalking

Goddagens!
Idag är jag kattvakt åt min brors katt - Mini-majset ;) Maja med andra ord. Nyfiken som hon är finns hon ena sekunden på ena stället,o sekunder efter på ett annat,men goo är hon! Hennes tänder har verkligen blivit sylvassa nu,så när man leker med henne tror hon att hon e världens största leopard o äter upp halva handen ;) Men de e bara mysigt! ....Jag själv har för övrigt suttit hela förmiddagen med min fördjupningsuppgift i samhäll,hittills har de gått bra,men nu på slutet gick de uppför,å då orkade jag inte mer ;) Ska nog sätta på 3ans webb-tv nu o kika en eller två avsnitt på 2900 Happiness,o så vänta på att Andreas ska ringa...

Aja,ville bara skriva av mej såhär vid sidan om,hör av er om ni har något tjusigt att säga ;)
Ha de gött mini-racers!! ;)

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: härligt att höra ;)

2008-03-26 @ 18:58:18
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0