Bussfilosofi

Imorgon ska jag åka buss,och liksom betala en hög summa pengar för att skjutsas till Innovatum. Pappa har sagt att han bjussar. Han verkar göra allt för att slippa ge mig bilnyckeln som han själv tar med till jobbet, + bilen såklart. Lata människor är jobbigt i sådana lägen. Jag är inte lat faktiskt, för det ÄR en längre sträcka mellan skolan och Innovatum,än vad det är hemifrån till pappas jobb.

Näää..bussar är jag inte så haj på,dom bara åker när man knappt hunnit sätta sig på arslet,och jag har inget större intresse av att komma till skolan helt blå i fejjan på onsdag.

Detta var kvällens filosofi om bussar,värdelöst inlägg..men ca en minut av ditt liv gick för att läsa,tack för DIN minut! :)


Kommentarer
Postat av: Max

Amanda, du skulle ju sponsra mig på din blogg ;)
Har du glömmmmt ? :P
Jag har sponsrat dig nu ia lf, så får vi se om det ger resultat ! :P

2008-03-19 @ 20:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0