Arbetsintervju!

Okej kära bloggläsare,under veckan har jag haft en hemlis för er, jag har nämligen gått o väntat in en arbetesintervju som ägde rum idag. De verkade va ett bra jobb,med fräsch miljö & trevlig personal,så nu håller jag tummarna! De ska höra av sig inom 2 veckor. Men dom sa att detta verkade positivt,och eftersom jag har den utbildning som krävs var det ett + i kanten. Nästa problem: Jag & älsklingen ska pussla ihop vår semester, så vi har samma veckor. Kan bli svårt,varken han eller jag har någon större makt när de gäller den saken! =(

Jaja,skönt med fredag idag. Lovet är slut,och jag har fått två stora skolarbeten gjorda, samhäll & fördjupning i Sv, och projektarbetet är typ färdigt,ska checka med min handledare när jag är tillbaka på skolan på måndag om det är något hon saknar i arbetet. Så denna helg är det bara att pusta ut! As usually I will go to Sjuntorp! :) Har lovat min pojkvän att han ska få sova ut i helgen,han har jobbat som en gris i veckan,min guldklimp! :) Förresten kom han och överraskade mig här förut,de gjorde mig på betydligt bättre humör, och jag blev jätteglad,älskar när han kommer o hälsar på utan att ja vet om :D Yeeyeee..idag räckte tiden till att ta lite ego-picts,o självklart får ni ta del av detta ;P Sen hitta ja även en bild sedan i december,hemma hos Evelina,18årskalas :)
Enjoy,så hörs vi snart igen.

FÖRLÅT FÖR DESSA EGO-KORT,jag vet att jag själv stör mig på andra ibland..meeeeeeeen ;P Jag byter åtminstone poser :P

image538

Här ser ni Andreas,mig,Sofia, Richard & Linda på kalas :)
image539

Min nya klänning från BikBok,modellen är pösig,och min hållning i kroppen får mig att se gravid ut,men så är det ej ;)

image540


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0