30 minuter

Hej Hej! Andreas här
Amanda va påväg att skriva ett inlägg här nu men hon fick massa annat att göra.. nu ska hon nämligen ut på Gamle port i GBG.. men men hon lämnade mig här och jag kände att jag fick ta och uppdatera lite så att ni läsare får något att läsa så här i väntans tider innnan melodifestivalen. AMANDA HÄLSAR ATT RÖSTA FÖR F'N INTE PÅ CAROLA UTAN RÖSTA PÅ NORDMAN...
Rubriken skrev amanda och jag antar att det är den tiden som är kvar innan hon ska åka =)
men men jag ska avsluta med en rolig historia...
Jag försökte med att komma på en fräckis men jag kom inte på någon så här får ni en Norgehistoria


Vegard stod och skrek på Karl Johan:
-Regeringen är en samling idioter!
Han fick 15 års fängelse för att han avslöjat statshemligheter.

EN TILL:
En svensk hare var precis vid norska gränsen då han mötte en norsk hare som flydde in i Sverige.
-Vaför flyr du till Sverige?
-Det är älgjakt i Norge.
-Men du är ju ingen älg.
Nej, men säg det till norrmännen

EN SISTA:
I en norsk nyhetssändning på TV:
-En helikopter störtade i morse på en kyrkogård i Oslo. Hittills har 270 döda hittats.

=) :D
HAHA
Nu ska jag spel a poker

PUSS och HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0