Vadå? Helgen över?

Tjo haaj. Manda is back, o lirar snuskigt mycket ledighet! Helgen har gått braaa gott folk, inte så pjåkigt att jobba ändå, nu är det ju bara att se fram 3 dagars ledighet. Dag 1 är ju snart över, men den ska fördrivas med goda gärningar! Hittills har jag hunnit med mycket idag. Dagen började med att jag o älsklingen "örsov oss, för Andreas skulle nämligen till vårdcentralen..troligen får han börja med pencilin igen, de är någon knepig infektion bubbisen har, som inte vill visa sig på testerna! De sluta iaf med att vi käkade frukost hemma hos Andreas mormor, o de var den bästa starten på dagen man kunde få; nybakat bröd, vattenmelon, flädersaft och cheesecake! Muuums! Efteråt gick vi ut en sväng med vovvarna =)

Sen har jag nu tagit en sväng till Överby/Etage, fyndade både skor och en klänning jag funderat på väldigt länge! Summan av dessa två saker blev 280. Helstolt! :D Nu ikväll ska jag träffa Max, vi ska ut o käka o dricka gott på Butler's, egentligen skulle vi på bio med, men såg nyss att biografen är stängd på måndagar, så det är väl på Butler's vi stannar kvar! :) Min dag kommer sluta med att älsklingen hämtar upp mig ca 23.30 för att anlända till nästa gate: Sjuntorp! :)

Jaja,de känns skönt att vara återupplivad i bloggvärlden igen,tyvärr har den mesta fantasin försvunnit, så vad som bjuds på här framöver är det bara att vänta på att se! Vad jag ska göra nu? ;) Läsa mina favoritbloggar =P

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0