Mer bilder - FRÅN BALEN!

Yooo dudes!
Jag känner mig skit-ensam på MSN,nog för att 23 personer (av drygt 200) är online men "Inte vid datorn". Alla andra då? Har ni stuckit iväg? Åhh...boooring! Jag har iaf EN trogen vän som finns online, Sandy! Och Max sitter online ute från kusten,HAAH! Där ser ni,shit weather där med. Ingen idé hörrni..Stanna i trollhättan som jag, här är draget. Nee..men i år tror jag faktiskt på en lyckad midsommar. 4 timmar jobb på morgonen, perfaa..Sen börjar partyt direkt när man kommer hem. Lira lite sillar o så,göttans. Får bli försiktigt med alkoholen dessutom, börjar vid 3-tiden på Midsommardagen, en klar 10-poängare..men med pengar i sikte mår jag bra!!

Haaop..har ju lovat er bilder o så nu från balen bland annat. Nyfikna? Aja..Here are some of the pict's. Många tyckte nog att dom var skitsnygga i sina B-klänningar..men många var riktigt bedrövliga, riktigt bebisaktiga! Det var bara nappen som saknades! Jaja..kläderna ni ser här nedan har älsklingens mormor sytt, alltihop..På 1½ vecka..Sjukt....imponerande! Hon är guld värd den människan!

Detta var även vår 1-årsdag tillsammans, så de fick bli en pysse eller två ;)




Andreas fjanta sig..så de var nära en liten smäll där ;)
(Klicka för att förstora!)


Bilen vi åkte i har jag inget kort på, på den här datorn..Men det kanske dyker upp i ett senare inlägg :)
Åkte iaf nercabbat i en Mustang :)
Nu lite mer kik på fejset och frisyren :P

Sminkning & hår färdigt, framifrån..Nu saknades bara klänningen!:)


Håruppsättning bakifrån, Andreas moster som fixa detta gjorde ett kanonjobb! :)
Dock syns inte mina spännen så väl på detta foto :(


Lite övriga vimmelbilder från balen på Swania :)
You klick, and it will be bigger!


Daniel o Jocke & Evelina o Richard vid bordet

Älsklingen som är i vägen & de 3 muskutörerna :)

Vi tjejer som var snyggast den kvällen & Linda o John

Jag o min pojkvän uttrycker oss & sötnötterna Mattias & älsklingen :)


Evelina med sin fina klänning & sen gamle Victor & Jag :)

Jag med min goda Cosmopolitan & de söta paret Anders o Emilia :)

Såå då kära läsare..Nu är de flesta balbilderna utplacerade..
Ni anar inte hur mycket mer ni saknar att se. På midsommardagen försöker ja få upp lite mer bilder från studenten,
för nu hinns det inte med mer, imorn är de upp o hoppa, klockan 0-8!

GLAD MIDSOMMAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0