Jobb(igt) ?

Tjena! Så ni kände för att glida in här o checka senaste uppdateringen? Schysst! Får väl lira lite rader :)

Har idag redan hunnit med en konferans på 3 timmar med sommarjobbet. Fick träffa enhetschefen o skriva på lite papper. Jag är glad över att de är så bra kollegor jag jobbar med, det känns verkligen kanon! Mina arbetstider är heller inget jag börjat klaga på än, men sommarschemat har precis börjat. Om man blickar framåt kan jag se fram emot ett antal helger att jobba + sena kvällar, men det är väl å andra sidan då det händer saker på jobbet med.(Sen får vi inte glömma det smaskiga OB-tillägget) Blir ju ledig vissa vardagar, vilket man verkligen tar vara på, de tråkiga är att min pojkvän jobbar då, så de blir tajt att hitta på saker tillsammans med honom! Men iaf.. Redan i helgen går jag på mitt första helgpass, så snart får jag känna på det! Är ledig tills på fredag..Har känt väldigt mycket ledighet nu i veckan, men så blir de när de blir helgpass!

Jaja..vad har jag mer att berätta? Jag väntar snällt på pengar som snart antagligen ska hamna på kontot! Någon som vet om vi årets studenter får studiebidrag denna månad? Dom slantarna måste isåfall anlända snarast(?) De löser sig..man kommer inte långt på mina 44 kr. Man blir ju för fabjan helt shopping-desperat när man är lediga sånna här dagar då det är molning o så ute! :( Jaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaaaaaaa...Kanske får knalla vidare nu, så hör jag av mej någon annan gång ;P

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0