Bilder & text om MIN student,del 1!

Sååå kära läsare! Är nu hemma från jobbet, och idag har de gått jättebra..Känner mig varm i kläderna nu! På fredag går jag på mitt första riktiga pass, dock ett kort sådant..jobbar bara mellan 08.00-12.00 så kvällen är alltså till för fest ändå, gött som salt på pomfritte! Nu hade jag tänkt ta mig tid, som alla andra redan gjort att skriva o visa bilder från studenthelgen. Vart ska jag börja? ...Att jag vaknade vid halv 4 på fredag morgon, låg helt spänd o bara ville gå upp ur sängen o korka upp! Jag fick vänta 1½ timma tills dess, då jag som småning om landade hemma på champagnefrukost hos Sofia.....

                           

Därefter åkte vi till skolan för att fotograferas...De var andra gången för mig att va inne i killarnas omklädningsrum i jympahallen, o troligtvis min sista också..Haha..Sofia verkade mycket deprimerad o oroad för detta ;)....



På parkeringen stötte vi på Volvo Aero-vagnen..dom hade bra högtalare ;)


På deras vagn var det minsann drag...men vad fan var det då på vår?
17 laddade brudar, där 2 killar satte stämman på plats!


Det var på vagnen alla vi blev fulla,men hemma hos mig kunde man nyktra till en aning med första måltiden: MAAAT!
Den bilden längst till höger känner jag mig LOST IN SPACE! Haha


Tillslut begav vi oss vidare på turné runt om i Trollhättan, och vårt finbesök från Småland fick snällt vinka av oss vid grinden! Denna toppentjej är guld värd, och tillsammans hade vi en kanonhelg. Dock är våra partybilder hemliga denna gång. De stannar hos oss! Den jag pratar om är SANDRA!

Som sagt..vi fortsatte vårt festande på vagnen! Hej & Hå! =D
Visselpipan var min trogna vän denna dag!

P.g.a lite mat rann alkoholen bara rakt igenom så därför en...KISSEPAAAUS I DE GRÖNA!
VI KÖRDE ECO-DRIVING!

På den här bilden är jag & Sofia så söta..så den vill jag genast lägga ut! :D

Jaja..efter lite drag på vagnen var de åter igen daxs att åka till skolan..nu för att ha tid med klassföreståndare,äta lunch med alla 3or i matsalen samt tal & stipendiumutdelning! Maten smaka skit, jag som åtminstone hoppats på en god sista måltid! Sofia fick stipendium utdelat av rektorn,inför alla 3or, något som jag kände mig orättvist behandlad på. De sista rektorn gjorde var att kränka mig. Nice shit ;)

 
Strax därefter var det daxs för utspringet. Vår klass var den andra som sprang ut, och vi var dom ända som tjoa och sjöng..dom andra var tysta som musar. Var dom inte glada eller? Iaf..efter att ha fått påhängning av alla underbara människor fick jag en student-pysse från den som betyder mest..ORMEN! Haha..

Efter denna underbara kyss blev de avmarsch ner till Fallena, där sedan min förra granna stod o vänta på mig med sin heta MC...Visst, de va jättefint med ner-cabbade bilar, men när min förare Andres drog på gasen på motorcykeln drog det till oss varenda jävla blick på stan. För trevlighetens skull drog vi varv efter varv runt omkring i stan. Jag tyckte om det! :P


Här ser det ganska fjuttigt ut..men det var stort vill jag lova! :D


Nu är studenten tagen, och jag är så jääävla bra!


Detta är bara del 1, imorgon fortsätter jag med text och bilder som handlar om:
¤ VAGNPYNTERIET
¤ BALEN
¤ NÅÅÅGRA BILDER SOM INTE ÄR HEMLIGA FRÅN STUDENTNATTEN...

Nu väntar jag in min älskling som slutar jobbet 00.00...gäsp gäsp..Amanda,somna inte..du är jättepigg..Du har ett inspelat Gossip Girl-program att titta på. VI hörs imorn.

Kommentarer
Postat av: Alvesta

Vad söt du är Amanda! Hoppas att du har haft en toppen helg =) Längtar till nästa besök ;D

2008-06-18 @ 12:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0