Härliga dagar!

Hej allihopa. Ni har inte hört av mig sedan i fredags va? Jag har ju varit i Göteborg hos min syster,o där fanns ingen tid för bloggning minsann! En snabb tur på stan, för solen var otroligt heeet..Fattar inte hur många människor kunde gå på stan en sådan dag! Iaf, fick köpt ett linne. Köpte med oss jordgubbar hem, o la oss ute i solen o pressade. De va riktigt skönt läge må jag säga. Min syrra har en lägenhet precis vid Liseberg, typ 2-3 minuters gångavstånd, så de är sjukt nära till Avenyn också..ändå ligger lägenheten "på höjden", så området är ändå lugnt! Gött mos! Seeen på kvällen korkade vi upp en flaska vin o delade på,när den tagit slut drog vi fram 3-litar'n, slutade med att vi satt påverkade framför laptop'en o barnslade oss inför vår bror, haha :P Och sen mitt i natten sms:ar älsklingen från USA o skriver att dom hyrt en limousin, där de fick plats 30 personer,men dom var bara 8. Haha..vad ska man kalla det? Vardagslyx? ;)

Denna dagen började iaf med städning av lägenheten..sedan drog vi ut i solen! Kom hem till Thn runt 6. Har från o med då umgåtts med Max hela kvällen, nere på Strandgatan med några glas cider o en grekisk hamburgare med tsatsiki o god potatis till! Dom nya ägarna har gjort de så sjuuuukt mysigt! Assköna solstolar,puben utomhus,HELA SOMMAR'N, palmer uts med vattnet o god mat.. Bilder kommer här....(obs! jag älskar att vara 18 o kunna ha möjligheten att varje söndag kunde ta några cider på detta ställe, om jag så vill!)




Sköna bilder eller vad?? :D

Jaja,som ni säääkerligen räknat ut själva är nu Andreas o resten av the VA-gang på väg hem. Dock blev deras flyg dom skulle åka med till Frankfurt 3 timmar försenat! Blä för att vänta säger jag bara. Ingenting löser sig förren dom landat i Franfurt, då dom missat planet som går till Sverige! Men att ha tillbaka min älskling här imorgon känns som en dröm. En vecka jag bävat för är över, och nu finns det inget jag oroar mig över eller så. He's back, and so am I.

Nu ska jag sova,för jag är trött.

Men vi hörs imorn eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0