Tumlare

Ja,det skulle inte förvåna mig om ni läsare strukit med torkan, både här i solen och i bloggen..Jag blir så svartsjuk på alla som tar sig tid till att uppdatera så ofta dom gör! Jag vill också! Men solen sätter verkligen sprätt på hjärnan, och just denna vecka är jag hemlighetsfull av allt som sker o häpnar, det är ju nämligen studentveckan, den vecka då allting händer!

Jag o Sofia låg idag på bergen vid havet o Sofia rabblade upp allt vi i klassen hade att ordna med den här veckan, och nu känner man fullständig panik. Vad köper man för "avskedspresent" till sin klassföreståndare man haft i 3 år? Det är ju bara inte två personer som ska komma överens om det! Jag tycker ändå vår klass har varit ute i god tid,men allt har lagts på is, och nu är det streeessigt,med många S som ni märker. Jaja..veckan bjuder på nöje!! Skit samma om de,nu vill jag prata om min balklänning! DET VAR EN DRÖM ATT SE DEN IGÅR! På onsdag är den färdig helt och hållet, och Andreas mormor har sytt den precis som jag ville ha den! Dock vill jag inte höra tjat om att visa den på bild, för det är hemligt änsålänge..de kanske är barnsligt,men jag har fått order av både älsklingens mormor o min mamma att EJ visa den för någon, Andreas tycker heller inte de,så de är bäst att ja låter bli ;) Tänk va stolt jag kommer känna mig med både den finaste klänningen och finaste pojkvännen vid min sida! :) Jaaajaaa..Nog om de,byte av textämne igen.... ;)

Jag har ju inte berättat om Björn Rosenström-spelningen va? Näe men se på fan..De va grejer! Stället kryllade av massa fjortisar, där alla hade likadana kläder från Gina Tricot (deras klädval var alltså inte lyckat denna kväll om man ville sticka ut, något som fjortisar vill),alla tillhörde samma art,vissa såg man inte skillnad på! Men när Rosenström började spela började det svänga..efter några låtar var man verkligen igång! Vissa av hans låtar är nostalgi!

Nu har jag inte lust att skriva mer,men på återseende..jag skriver mer imorgon.
Jag lovar de...nääästan ;)

Vi hörs! // Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0