Nu bryter jag tystnaden :D

Haj haaj. Här har de vart tyst sedan i söndags, men har en väldans bra anledning: Älsklingen kom hem igår, o de fanns mycket att greja med då! =P De började med att deras plan blivit försenat med 3 timmar, så dom missade plan efter plan kan man säga :P Istället för att komma hem hit till Thn kl 12 på förmiddagen igår, kom de hem vid 21.00 istället. Jobbig väntan helt enkelt! Jag passade då på att umgås med Evelina, som inväntade Richard från samma resa.Jag o Evelina förberedde överraskning till pojkarna som vi skulle ha på kvällen, vi köpte choklad,jordgubbar o söta kort! :) Något som jag också fixa till Andreas va hans läderhalsband som han fått av mig i julklapp, som han av misstag lagt i jeansfickan som därmed hamna i tvättmaskinen = lädret totaltförstört! Under älsklingens USA-resa har jag sett till att han fått "tillbaka" sitt gamla snygga halsband, så äntligen bär han runt de fina halsbandet igen! :) Så iaf, när han kom hem låg det jordgubbar, choklad, ett kort o halsbandet på hans säng! :) Sen fick ja pussar må ni tro ;P

Idag har vi bara slappat, o sen har ja vart i skolan förstås. Fick mitt slutbetyg i naturkunskap, ett VG..I get it! =)
Imorgon är jag ledig,så får se va ja hittar på. Hade iaf tänkt få med Andreas till stranden en stund på eftermiddag!

Joo,o sen har ja förresten fått presenter av Andreas som han köpt i USA! :) Ett jättesött linne, svårt att förklara hur de ser ut,men det är somrigt mönster. Och sedan en rosa t-shirt, med Roxy-märket..båda två är av märket Roxy! :) Skitsnyggt! Nu har älsklingen bevisat att han under snart ett år lärt sig min klädsmak ;) Dessutom fick jag också en astuff teckning, där en person skrivit mitt namn, med hjälp av djungeltema..skitsvårt att förklara,men lovar att kort på detta kommer!!

Nu ska jag ut o se på när Andreas byter däck på cyklar..soo fun!

Men vi hörs imooorgon! =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej, Andreas är jättejobbigt eftersom vi har fem stycken så om man säger Andreas kommer alltid följdfrågan "vilken?" så får man alltid förklara ändå :P

Jag äälskar skorna hur mcyket som helst :)

Tur att han hittade fina kläder till dig alldeles själv, han totalvägrade följa med oss, smet såfort vi kom till köpcentret :P

2008-06-03 @ 22:30:02
URL: http://mumsrumpa.blogg.se/
Postat av: Emilia

Haha ja, jag sa till honom "Jag har lovat Amanda att du ska följa med oss och handla" då sa han "aldrig i livet!"

Ge han vad han tål :P

2008-06-03 @ 22:34:06
URL: http://mumsrumpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0