Motsatsen till Adde

Till skillnad från Adde padde päronpung (som det står om i inlägget nedan), så har jag en godtrogen vän, som skrev några fina rader om mig i sin blogg i lördags! Orden är betydelsefulla, och jag är glad att ha Maxiliano som nära vän också :)

Max rader som värmde om hjärtat:

Sen åkte jag vidare till Rasmus där en stor buffe nummer två väntade, mycket trevligt och till sisst åkte jag till Amanda, är hel impad av denna männsikan, vilken utstrålning och glädje hon sprider runt sig och det märks verkligen bland hennes vänner och familj, det var en så härlig sammanhållning mellan gästerna som var där, hemtrevligt !  Så ni kan ju förstå hur glad jag är att jag har fått äran att vara hennes kompis. Det är jag glad för och betyder mycket.

För att komma till Max blogg, där ni kan se resten av inlägget, o senaste fyllebilderna hänvisar jag till följande länk:
DENNA HÄR'A!

Mina studentbilder kommer också publiceras fortast möjligt. Mitt mål är att ha valt ut dom bästa från dem 500 kort jag tagit, och publicera dessa på onsdag! Då jag även berättar mer om bal, student o.s.v!

Nu ska jag draaaaaaaa!
Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0