Mitt nya mål

Se där jag..jag hamnade här iallafall, de ska egentligen inte vara några konstigheter med det eftersom jag inte börjar jobba förren halv 4 i eftermiddag. Men med detta inlägg vill jag bara ha sagt: Jag ska börja träna igen.

Jag saknar träningen, och framför allt min vältränade kropp jag haft förut. För mig var träning glädje, träning ÄR fortfarande glädje för mig. Det är Friskis jag saknar, och det är dit jag ska tillbaka! Jag tänker inte skjuta upp det, jag vill börja direkt! Om nu inte min snoriga förskylning blir sämre, startar jag nu redan på måndag! Flåsigt....

Bild: Jag innan ett brädpass jag skulle leda :) Ledarskapet som fortfarande ligger varmt om hjärtat!

Kommentarer
Postat av: SOfia

Fotograf: Sofia Olsson

2008-07-01 @ 11:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0