Min livs första besiktning!

Hallu!
Idag har jag o älsklingen varit o besiktat hans bil. Jag tycker de va jättespännande, jag fick samma magkänsla som jag hade innan min uppkörning till körkortet! De kändes läskigt! Dendära killen som besikta bilen såg helt spänd ut, rörde inte en min,kändes lite drygt men efter ett tag kunde han släppa tyglarna o bjuda på ett leende, det var i samma ögonblick då han körde upp nån typ av hammare under bilen, då de ramla ner stora stenar..Andreas o jag bara titta på varandra, o spände våra ansiktsuttryck, "ooups" lixom ;) Haha..Nu när jag iaf fick se vad bilen får gå i genom så är jag övertygad om att min bil inte kommer gå igenom! Den ska nämligen besiktas om en vecka, o vem hinner gosa med den, nu innan studenten o grejer? Min älskade gråa flodhäst! ♥

Idag fyller min bror år, så ikväll blir de fotbollskalas med  smörgåstårta & jordgubbar. Jag o Andreas va på stan förut o va desperata efter presenter, vi visste precis vad vi skulle ha,men hitta det inte! Trööögt, men tillslut blev vi nöjda! =) Just detta datumet har en viss betydelse för mig, förutom min brors födelsedag var de nämligen exakt ett års sedan jag ville pussa Andreas för första gången, detta var på Resecentrum..men pussen fick ändå vänta till den 15e :P (haha,de lät ju bra,men så var det!)..Nu har det redan gått ett år, och jag är mer än lycklig! :D Underbart :)  På söndag är det ju somsagt 1års-firande för vår del, o jag älskar att tänka tanken att vi ska bo på hotell o bara ha det lyxigt! =D

Jaja..men nu ska jag unna mig en jordgubbe från kylskåpet!
Vi höres!!

För exakt ett år sedan..Mattias, jag & älsklingen på Bryggan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0