Jippie! =)

Ja, dehär med att uttrycka sig och sådära på studenten är viktigt! Att sticka ut lixom. Jag och min otroligt fiffiga hjärna kom på idén att sätta ihop ett typ av allsångshäfte till hela klassen vi ska ha på flaket! Vi ska sjunga, folk ska kunna sjunga med..folk ska känna samma glädje som vi gör! Om de nu regnar, som de självklart sägs göra på fredag, så ska vi sjunga bort regnet! Sååå..idag har jag suttit en bra stund, o letade sånger som jag sedan gjorde till ett sånghäfte..här ska de minsann bli röj!!

Och ni som oroar er för regnet..förfan, ge er! De finns bara glädje på fredag..massa jääävla glädje!

OCH HÖRRNI..IMORGON KOMMER SAAAAAAAAAAAANDRA HIIIIIIIIT =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0