Jag är vaken, är ni?

Morsning korsning!
Efter att jag nu varit uppe i lite mer än en timma känner jag mig pigg, men öh..hur ska jag orka jobba till 21.00 ikväll?
De kommer bli på tok för segt, men jag ska sova lite idag, efter att ha kommit hem efter mitt första pass. Ska även på delagation idag, en typ av utbildning så jag får ge mediciner o så. Jag längtar bara tills ikväll, då jag förhoppningsvis hamnar under samma täcke som älsklingen..men det är inte säkert än, så vi får se.

Jag ville bara ge ett livstecken, för bloggen har haft ett rejält midsommaruppbehåll, men det har nog inte tagit död på någon.

Nu ska jag iväg o jobba...Ha de, adjöööööööööö

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Vart jobbar du? Jobbar du som ngn typ av undersköterska?

2008-06-23 @ 14:35:16
URL: http://looviiisaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0