Inte alla hästar i stallet

Hej hopp i gallop!
Värsta sommarvädret ute ju, typiskt svenskt sommarväder med ösregn och blåst. Mycket trevligt med Oktoberväder i juni månad. Skål för de! Japp, kvällen består av fotboll och vin tillsammans med kamraten Max. Vi hade tänkt ta oss ner i Spikön o kolla fotbollen i ett öltält,men i sådant här väder känns de mest eländigt så då kom jag med alternativet: Soffan + godis, det bekvämare alternativet..Men Max var svårflirtad på det, så vi får se var o hur kvällen slutar. Något jag är stensäker på är att älsklingen kommer hem strax innan 12 inatt, å då blir de bara massa varma kramar =)

Imorgon blir det lite förberedelse inför midsommar, hade tänkt baka tårta till folket. Vi blir drygt 16 härliga personer som firar ihop, så jag tror på en toppenkväll! =) Kanske de blir den första midsommar som blir rejält lyckad? :P Alltid lika spännande varje år!

Jaja..men nu ska jag pysa vidare!
Förskjuter studentbilderna del 2 tills imorgon, för nu räcker tiden minsann inte till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0