Hurra eller fäll en tår!

Ja kära barn!
Idag passar jag på att uppdatera er en sista gång inför helgen skulle jag tro! Jag jobbar nämligen heeela helgen lång, så den tid jag kommer att ha över, kommer jag defentivt inte lägga på bloggen. Så beroende av mig kan ni väl ändå inte va? Den jag skänker tiden till är såklart my loverboy! :) ...Nog om det.

Idag har jag vart med mor och shoppat. Hamnade i den gamla vanliga fällan. Med 44 kr på kontot så hittar jag mängder. Får låna av pappa, som sedan ska betalas tillbaka när lönen kommer (tror han ja'..ne,skoja bara..nån måtta får de va nu när jag tjänar fett med pengar) Men så mycket ska det ändå inte svida när återbetalningen sker sedan, eftersom det var FYND! Ett par byxor, enkla, svarta o hur bekväma som helst. Dom blir till stor användning när jag jobbar! Köpte även en jättemysig grå "luvklänning" som jag säger, också en favorit att jobba i..och till hösten..Mmmm, vilken mysig outfit! :) Sen la jag också undan en klänning, men den ska jag nog vänta med att köpa, annars känner jag mig för ruinerad :P Sist men inte minst, dagens viktigaste köp: Ny kalender..Den gör helt enkelt mina dagar enklare, dock är jag inte nöjd med priset..Den gjorde mig defintivt fattig. Alla jag kunde tänka mig låg runt samma pris, ack så jobbigt.

Jaha, vad sägs om lite fotboll ikväll igen då? Mycket bra match igår får jag lov att säga. Vid de tillfälliga avbrotten tog man i akt att andas ut 5 sekunder, om inte rättare sagt minuter ;)

Förlåt bloggkompisar, men mer än såhär har jag inte att skriva för er. Bli besvikna, gråt ut..hoppa av glädje..Men jag är tillbaka på söndag, om jag inte råkar va sådära super-duper-snäll o tar mig tid innan. Vem vet? ;)

Luuv♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0