Grisen

Just nu är jag inte på humör. Men i torsdags på Lipz va de mycket trevligt, o de blev ingen direkt alkoholtorka (fortsättning från tidigare inlägg). SYND att bara 90:orna börjat släppas in. Jag försökte verkligen att ignorera deras flams o trams medan de hävde i sig happy-hour-ciders/öl. Till slut när vi gått till Grill House för att käka kom en sådan här 90'a o skulle göra sig jätterolig inför oss andra. Där gick stolpen o jag kunde inte hålla mig: "Gååå heeem!" Han gick snällt därifrån. Exemplarisk unge.

Jahapp, händer idag då?? Blir lugnt nu på dagen, o ikväll ska jag, andreas, jocke, diana och daniel dra o kika på Björn Rosenström när han spelar. De va nånstans ute på slätterna, så ja vet ej riktigt vart de ligger :P Men de blir säkert en kanonkväll med sånt här fint väder! :) Björn Rosenström o hans uppträden känns på något sätt uttjatat varje sommar, eftersom tillomed min bror va o lyssna på han när han var i min ålder, o nu är han 30 lixom! Meeen, eftersom jag varje sommar innan jag fyllt 18 velat gå på han, o inte gjort de känns de faktiskt rätt att dra dit ikväll :P Dagens långa utläggning.

Veckan som kommer kan inte se mer bekväm ut. Studentveckan, då allting händer! Alla sista förberedelser, grillkväll, vagnfixeriet, Sandra kommer till Thn o till sist STUDENTDAGEN OCH BAAAALEEEN!

Sen får ni alla påminna mig om att jag måste lämna tillbaka min samhällsbok samt naturkunskapsboken till skolbiblioteket,annars kommer fakturan hem,å de vore tragiskt!

Nu ska jag inte sitta här mer.....vi höres!

Kommentarer
Postat av: adde

Fan lider du av en våldsam cpskada eller? Du måste ju blivit tappad rejält i golvet på BB när du föddes och då pratar vi inte i singular som du hade säkert utryckt dig utan plural. eftersom så som du beter dig på bloggen kan man ju undra om din morsa gav dig lexikon som 6års present. "SYND att 90orna släpps in på lipz" du kan ju undra vad Svenska folket sa en torsdagsmorgon då du utsläpt från psykmottagningen på näl. "SYND att amanda släpps ut, människan är ju fan inte frisk". och nä, det är du tamejfan inte med tanke på att du bloggar om när du ber en snubbe du inte ens vet åldern på att gå hem. kan tänka mig att det inte inträffade. hahaha, du är så jävla patetisk!

2008-06-11 @ 21:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0