Gööööttans

Hej hej hej!
Har just kommit hem efter 13 timmar på sommarjobbet, o de kändes otroligt skönt att placera min kropp i duschen. Har känt mig sleten sen ja gick upp i morse, vid 06.00 så de kändes oerhört bra! Men nu blir de en uppfräschning inför kvällen, jag ska ut på lipz,jag ska på krogen..de va evigheter sedan,så jag ser verkligen fram emot kvällen. Ska bli asskoj, dock klirrar de inte speciellt mycket på bankomatkorten, så blir kvällen nykter? :( Fortsättning följer!

Imorgon iaf, ska jag o min bror, o eventuellt Andreas åka ut o bada, sola & "leka"..haha. Jag o min bror har det som tradition att åka ut till stranden o bara va', så imorgon blir de säkert en kanondag! =) Seeen, ska jag hem till Andreas mormor o fortsätta greja med balklänningen,o sen på kvällen ska jag o älsklingen antagligen sitta barnvakt :)

Nu hinner jag inte skriva mer,för nu ska solpudret påååå, o jag säger skååål.

Partyladdad i maj,07!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0