En kommentar jag fick...

Adde har kommenterat...utan att lämna varken nummer eller mailadress. Jag vet inte vem du är Adde, men din kommentar är nog den första som jag vill dela med mig utav bland andra läsare, i ett eget inlägg. Men låt säga såhär: Just detta blogginlägg har inget värde. Bloggen pissar på det, medan jag känner mig stolt att reta upp andra. Jag kan ta kritik älskade människor, det är något jag kunnat göra sedan många år tillbaka. Jag har lixom hört hört värre grejer, o den här lilla skrutt-adde..skriv din riktiga identitet! PUSS PÅ DIG!!

Addes kommentar:

Fan lider du av en våldsam cpskada eller? Du måste ju blivit tappad rejält i golvet på BB när du föddes och då pratar vi inte i singular som du hade säkert utryckt dig utan plural. eftersom så som du beter dig på bloggen kan man ju undra om din morsa gav dig lexikon som 6års present. "SYND att 90orna släpps in på lipz" du kan ju undra vad Svenska folket sa en torsdagsmorgon då du utsläpt från psykmottagningen på näl. "SYND att amanda släpps ut, människan är ju fan inte frisk". och nä, det är du tamejfan inte med tanke på att du bloggar om när du ber en snubbe du inte ens vet åldern på att gå hem. kan tänka mig att det inte inträffade. hahaha, du är så jävla patetisk!

Adde..lämna bloggen om du retar den på dig. TACK FÖR DIN RÖST! :)
SVAR PÅ SISTA MENINGEN: Snubben jag inte visste åldern på?
Killen jag bad gå hem går NATURPROGRAMMET PÅ NILS ERICSONSGYMNASIET I TROLLHÄTTAN, HAR SETT DENNA KILLE I MATSALEN VECKA IN, OCH VECKA UT..

Nu blev det inlägg jag tänkt skriva försenat..men det dyker upp senare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0