Efter studenten hurrar jag för betygen!

Näe..jag kunde inte hålla mig härifrån längre, o eftersom ja har mycket bloggning att ta igen, så varför inte?
Men själva tanken med att återkomma var endast för att skryta (=alltså berätta något jag är stolt över) Jag vet..ni hatar mig för det, och jag hatar er när ni skryter. Några av er läsare skryter iofs aldrig, till exempel min pojkvän Andreas,han är så långt bort skrytsam man kan komma...............

Egentligen vill jag bara ha sagt saker jag är stolt över, men vissa av er förvandlar det säkert till skryt automatiskt..för att kunna snacka skit sen lixom. Skitsnack alla hör på, som är roligt att lyssna på just för stunden, men sen är det inget värt efter ett tag. Aja..de jag vill ha sagt är att mitt medelvärde på betygen blev 16,97 av 20.0! Nästan 17,0 med andra ord. Seså..var nu antingen glada för min skull, att jag uppnått de siffrorna efter mycket plugg, eller ut med er på stan o snacka jättemycket skit..när ni istället kan lägga den tid på ER SJÄLVA! Och hörrni...ni är varmt välkomna med att "skryta" om ert medelvärde..Det kan faktiskt hända att jag blir glad för eran skull ;)

((Visst är jag fördomsfull,men de är inte så jävla konstigt i de här sjuka samhället.))
Peace! Vi hörs imorn!

Förresten..jag har en fråga. ÄR MIN SVENSKALÄRARE "M" FORTFARANDE MED MEJ HÄR I BLOGGEN?
--> Eller tyckte han mina uppsatser var bättre än bloggen..? Haha..skriv en kommentar så vet jag, av rent intresse! :)

Kommentarer
Postat av: Lovisa

GRATTIS! Det är ju riktigt bra medelvärde. :)

2008-06-18 @ 13:47:41
URL: http://looviiisaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0