Yeeees! =)

Hej...igen =)
De blir tyvärr inga bilder från Bruce-konserten idag, för jag sitter i ödemarken - Sjuntorp. Jovisst, hit har allt digitalkameran hunnit fram, dock inte min med mina bilder. Men jag har en annan kul sak att berätta. Var inne på studera.nu där jag har en privat inloggning där man kan följa allt högskola-tjosan..Idag såg jag att mina betyg registrerats o ligger inne på "Mina meriter", och i en preliminär "uträkning" är jag behörig o kommer in på alla de 3 utbildningar jag sökt! TOPPEN SOM SNOPPEN! Och fanns även mitt meritvärde upplagt, å de var mer än vad Andreas räkna ut de till. Det riktiga MV:t hamna på 17,04 av 20!! =D Så allt känns...great ;P

De va allt för stunden..nu ska jag vila, eller aa..Hålla min älskling sällskap..
Vi hörs mycket mer imorn,då e jag ensam ;)
Take Care!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

2008-07-07 @ 19:50:00
URL: http://looviiisaa.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Vilket bra MV du hade! =) GRATTIS, eller ngt. ;)

Vad har du säkt för utbildningar?

2008-07-07 @ 19:50:24
URL: http://looviiisaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0