Härliga fredag!

Då var det fredag igen, 5 lediga dagar har jag haft, kan nog inte bli mer utvilad än såhär. De va ju inte riktigt meningen med 5 dagars ledighet..men jag blev sjuk, o det är väl troligen så att det fortfarande finns kvar ett virus i kroppen sedan Spanien-resan i Oktober...För så här förskyld o dålig har jag aldrig varit så ofta tidigare. Men men..mer medicin får inhandlas idag! Sen vad dagen har att bjuda på,ska bli så spännande..Haha..Eftersom jag o Andreas är hundvakt nu kom jag på igår den smartfulla idén att ta med Tyson hem till Andreas idag,o sova där tills imorgon =D Tyson vet ju riktigt inte vad som väntar honom, har inte börjat packa hans väska än...Men han ska få med sig lite av sina kuddar o fällar så han känner sig lite hemma ;)

För övrigt har jag inte gjort så mycket än. Åt precis lite brunch; stekt potatis,bacon och kokt ägg, läste ett kapitel i min bok..Nu blir de snart en dusch, sen står lite disk o väntar på mig..sängbäddningen likaså...

Sen ringde dom från jobbet igår igen...Fick en förlängd tur på Fallens Dagar, på söndagen..Skulle från början sluta vid 7-tiden på kvällen, hade planerat att gå på Rix Fm-festivalen..Men sen erbjöd jobbet mig att gå dit med två tjejer från boendet istället, jag tackade ja direkt! Jag menar..tackar man nej till gratis inträde OCH samtidigt få betalt för att gå på Rix Fm-festivalen..+ en jävla massa OB-tillägg...+ med 2 goooa tjejer med glatt humör?? :D

Nää..ska inte sitta här o tjöta när ja har andra saker att ta itu med..
Men vi höres senare elle? :P
Good for you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0